Ben jij een slimme planner? Weet jij de belangen goed samen te brengen tussen de klantvraag, onze capaciteit en de beschikbare middelen? Communiceer jij makkelijk en weet je een win-win te bewerkstellingen? Sluit je aan bij ons gedreven team in Hengelo. We horen graag van je.
Ben jij klaar om een centrale rol te spelen in het hart van ons onderhoudsteam? Als onze nieuwe Service Coördinator Beheer en Onderhoud krijg je de kans om direct impact te maken op de leefomgeving van onze klanten. Jouw dag bestaat uit het slim plannen en effectief aansturen van dagelijks onderhoud aan klantwoningen. Met jouw expertise zorg je voor vlotte telefonische intakes en zet je aanvragen om in strak georganiseerde schema's in ons digitale planningssysteem.
Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van onze vaklieden in het veld, en je speelt behendig in op onverwachte situaties, van een timmerman die ziek is tot onvoorziene uitloop van opdrachten. Jouw communicatieve vaardigheden komen van pas als je bewoners informeert en geruststelt. Als hét aanspreekpunt voor onze vaklieden zorg je voor soepele voortgangsgesprekken en bewaak je de voortgang van alle werkzaamheden.
Jouw werk draait om het creëren van een hoge klanttevredenheid, met jouw scherpe planning en duidelijke communicatie maak je elke dag een verschil voor zowel collega’s als bewoners. Draag bij aan een betere leefomgeving en kom werken bij Hegeman Bouwgroep.
Vragen of twijfels met betrekking tot deze vacature? Neem contact op met Robert Meijerink op 06 – 51180680 of mail naar r.meijerink@hegemanbouwgroep.nl. Zie jij jezelf terug hierin? Solliciteer dan direct via onderstaand formulier.